محمد اسدی
مدرس و تحلیلگر کسبوکار
کانال میمالف در تلگرام
پیج میمالف در اینستاگرام
ایمیل: me@meemalef.ir
فعالیتهای شغلی را از سال ۱۳۸۴ با پروژههای «ارزیابی کار و مطالعۀ روشها» در شرکت مشاوره مدیریت «نیکوسگال» آغاز کردم و در سالهای بعد، مطالعات امکانسنجی طرحهای صنعتی و مشاورۀ بازاریابی مؤسسات تولیدی و خدماتی مختلف، بخش مهمی از فعالیتهای من را به خودش اختصاص داد.
تجربۀ فعالیت در کسبوکارهای اینترنتی را از سال ۱۳۸۸ در فروشگاه اینترنتی نیک و همکاری در راهاندازی پایگاه اطلاع رسانی صنعت کسب کردم.
از سال ۱۳۹۲ به طور تخصصی روی مباحث مطالعات حرفهایِ مدیریت و بازاریابی برای سازمانها تمرکز داشتم و مهمترین کارهای این دوره عبارت بودند از:
تحلیل اقتصادِ نظامهای پرداخت (Payment Systems Economics) – شاپرک
تحلیل دینامیک رقابت در صنعت پرداخت کشور – شاپرک
مطالعۀ تطبیقی مدلهای درآمدی کیف الکترونیک پول – شاپرک
تدوین سند راهبردی – مرکز مطالعات و برنامهریزی شهر تهران
تحلیل صنعت کاغذ (گزارش تحلیل صنعت کاغذ)
مطالعۀ تطبیقی مدلهای درآمدی فستیوالهای کودک
تألیف کتاب مدلهای درآمدی صنعت محصولات تصویری
مطالعۀ صنعت انیمیشن ایران و طراحی مدل استراتژیک بینالمللی شدن استودیوهای انیمیشن ایرانی (رسالۀ دکتری)
مطالعات بازار مرچندایزینگ کاراکترهای انیمیشنی – مرکز مطالعات و برنامهریزی شهر تهران
مطالعات بازار و امکانسنجی سرمایهگذاری – سازمان سرمایهگذاری و مشارکتهای مردمی شهرداری تهران
مطالعات بازارشناسی صادرات- شرکت فولاد آلیاژی ایران
مطالعات بازار – گروه صنعتی گلرنگ
تدریس دروس اصول بازاریابی، ارتباطات بازاریابی، بازاریابی صنعتی و خدمات، مدیریت صادرات و واردات، بازرگانی بینالملل و مدیریت استراتژیک بازاریابی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد
علاقمندیهای من
تحلیل «مدل کسبوکار» و مشاوره بازطراحی مدل کسبوکار (Business Model Renovation)
کاربردهای تحلیل داده، سازمان دادهمحور، مدل کسبوکار دادهمحور
تدوین طرح کسبوکار
تدوین طرح توجیهی امکانسنجی مالی-اقتصادی (Feasibility Study)
مطالعات بازار